سقف نورگیر گنبدی
سقف نورگیر گنبدی
اکتبر 19, 2018
سقف حیاط خلوت
عایق سقف حیاط خلوت
دسامبر 10, 2018
سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت

آب بندی سقف حیاط خلوت

آب بندی انواع پوشش سقف حیاط خلوت

سابقه استفاده از سقف های حیاط خلوت و پاسیو به زمان های گذشته بر می گردد. سقف های امروزی برخلاف سقف های گذشته با آب بندی کامل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. آب بندی سقف حیاط خلوت به نوع پوشش آن نیز بستگی دارد. آب بندی سقف های حیاط خلوت با پوشش حبابی نورگیر یا کوپل با استفاده از ایزوگام و آب بندی سقف نورگیر حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات با استفاده از چسب های مخصوص انجام می گیرد. این پوشش ها به نحوی هستند که با آمدن برف و باران سنگین، مانع از ورود آب به فضای زیرین سقف می شوند. چسب هایی که برای آب بندی سقف استفاده می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای مثال برای پوشش پلی کربنات، دور سقف به طور کامل با چسب و زهوار های مخصوص پوشانده می شود تا از نفوذ انواع مایعات به محوطه زیرین سقف جلوگیری شود.

آب بندی سقف حیاط خلوت با ایزوگام

همان طور که در بالا اشاره شد، نورگیر سقف حیاط خلوت با پوشش حبابی نورگیر با استفاده از ایزوگام به طور کامل آب بندی می شود. استفاده از ایزوگام برای سقف حیاط خلوت باعث می شود تا تمامی منافذ و سوراخ های ریز سقف پوشانده شود. آب بندی سقف با ایزوگام باعث مقاومت بالای سقف نیز می شود. آب بندی با این روش به این گونه است که یک لایه ی نازک از قیر روی سقف کشیده می شود. باید ضخامت کمی از قیر روی سطح خارجی مورد استفاده قرار گیرد. قیر ماده ی کشسانی می باشد و بعد از آن که خشک می شود از انعطاف بالایی نیز برخوردار است. قیر همچنین ضد رطوبت می باشد و مانع از ورود رطوبت و آب به فضای زیرین سقف می شود.

 

آب بندی سقف حیاط خلوت با چسب های مخصوص

برای آب بندی سقف حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات از چسب ها و زهوارهای مخصوص کمک می گیرند. این چسب ها باید مرغوب و با کیفیت باشند. این چسب ها باید قابلیت آن را داشته باشند تا با شستوشوی مداوم سقف از بین نروند و از خود مقاومت خوبی نشان دهند. چسب هایی که برای آب بندی سقف حیاط خلوت به کار می رود، در برابر اشعه های فرابنفش نیز مقاوم می باشند و همچنین این چسب ها این ویژگی را دارند تا در دماهای خیلی کم هم، مورد استفاده قرار گیرند و خاصیت چسبندگی خود را از دست ندهند. شرکت سایه ساز سقف حیاط خلوت را با انواع پوشش ها گوناگون با آب بندی کامل به مشتریانش عرضه می کند.

 

قیمت آب بندی سقف حیاط خلوت

با توجه به موارد فوق آب بندی سقف حیاط خلوت می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. بسته به این که سقف حیاط خلوت مورد نظر از چه جنسی باشد ، با چه طرحی کار شده باشد ، چه میزانی از عمر سقف حیاط خلوت گذشته باشد و اگر سقف حیاط خلوت مذکور نو است ، با چه متریالی کار شده است ، قیمت آب بندی سقف حیاط خلوت می تواند گوناگون باشد. برای تعیین دقیق آب بندی سقف حیاط خلوت کارشناسان پس از بررسی پروژه به صورت حضوری می توان قیمت مورد نظر را تعیین نمود.

کیفیت آب بندی سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت مورد نظر بسته به این که از چه طریقی آب بندی می شود می توان کیفیت های گوناگونی را داشته باشد. شاخص های کیفیت آب بندی سقف حیاط خلوت می تواند بسته به پروژه گوناگون باشد. یکی از مهمترین شاخص های کیفیت آب بندی سقف حیاط خلوت نظر مشتری است که بتوان دقیقا مطابق آن عمل کرد.

نتیجه گیری آب بندی سقف حیاط خلوت

آب بندی سقف حیاط خلوت روش های گوناگونی دارد. بسته به این که مشتری با چه کیفیت و با چه قیمتی بخواهد که پروژه مورد نظر خود را آب بندی کند ، از هر یک از روش های بالا می توان بسته به پروژه مورد نظر استفاده نمود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان