سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در قهدریجان
دسامبر 12, 2018
سقف حیاط خلوت متحرک
سقف حیاط خلوت متحرک
دسامبر 15, 2018
سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت

دکوراسیون سقف حیاط خلوت

 

با پیشرفت صنعت معماری داخلی می توان انواع طرح های زیبا و متنوعی را برای سقف حیاط خلوت در نظر گرفت. این طرح ها با توجه به ویژگی ها و اندازه ی محل می باشد. دکوراسیون سقف حیاط خلوت سبک های مختلفی دارد که متناسب با نیاز مشتریان قابل انجام و اجرا می باشد.

 

سبک مدرن دکوراسیون سقف حیاط خلوت

 

فاکتور مهم در این طراحی، سادگی المان های استفاده شده در دکوراسیون داخلی می باشد. استفاده از سقف های حیاط خلوت در این سبک از دکوراسیون داخلی باید در عین سادگی باعث زیبایی هرچه تمام تر فضای داخلی شود. برای سقف های حیاط خلوت در این سبک می توان از پوشش های شیشه ای استفاده کرد تا جلوه ی زیبایی از شفافیت و زیبایی به محیط ارائه شود. استفاده از سقف حیاط خلوت شفاف در این سبک در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد و باعث نورگیری هر چه بهتر فضا نیز می شود.

 

سقف حیاط خلوت حبابی یا کوپل در دکوراسیون داخلی

 

استفاده از این سقف ها زیبایی خاصی به فضا می دهد در اجرای این سقف ها از پایه فایبرگلاس و حباب استفاده می شود که مزیت های خاصی را برای مشتریان ایجاد می کند. این نورگیر ها نور زیبای خورشید را به طور یکنواخت در تمام فضا انتشار می کند و جلوی نور اضافی را می گیرد که از عوامل مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. سقف حیاط خلوت حبابی از نورگیر های شفاف به حساب می آید و این شفافیت باعث شده است تا جایگزین مناسبی به جای شیشه به حساب بیایند. این سقف ها همانند سقف های پلی کربنات از وزن پایینی نیز برخوردار هستند. وزن سبک باعث می شود تا این سقف ها را با طرح های گوناگونی پیاده سازی کرد. این سقف ها همچنین مانع از ورود اشعه های فرابنفش به فضای زیرین سقف می شود برای همین می توان این سقف ها را در انواع مکان ها مانند آشپزخانه اجرا کرد.

 

شاخص های کیفیت متعددی را میتوان برای سقف حیاط خلوت مورد توجه قرار داد. اعم از آب بندی سقف حیاط خلوت و . .. . .

 

طرح های مختلف سقف حیاط خلوت

 

در ساختمان ها و مراکز مسکونی عموما فضایی برای حیاط خلوت و حیاط خلوت در نظر گرفته می شود. بعضی از افراد در نظر دارند تا از این فضا بهره ببرند و طرح های زیبایی را برای این فضا مد نظر دارند. استفاده از یک پوشش مناسب برای فضای حیاط خلوت یکی از این موارد طراحی می باشد. در اجرای سقف های حیاط خلوت از پوشش های مختلفی از جمله پلی کربنات و حبابی نورگیر استفاده می کنند. از این فضا همچنین می توان برای رشد گل و گیاهان استفاده کرد و باعث ایجاد خاصیت گلخانه ای در فضای حیاط خلوت کرد. یا می توان از این فضا به عنوان یک نشیمندگاه استفاده کرد و باعث تجمع گرم و صمیمانه ی افراد داخل ساختمان شد. استفاده از پوشش سقف برای حیاط خلوت این امکان را برای افراد ایجاد می کند تا از نور خورشید و محیط اطراف بهره ی کافی را ببرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان