سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در مشهد
دسامبر 11, 2018
سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در کرمان
دسامبر 11, 2018
سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت در شیراز

سقف حیاط خلوت در شیراز به عنوان یکی از محصولات سقف نورگیر محسوب می شود که در فضاهای پاسیو و طبقات هم کف استفاده می شود. سقف حیاط خلوت به لحاظ میزان قیمت و کیفیت و میزان کیفیت محصول از رنج های مختلفی تشکیل شده است. در این مقاله سعی داریم میزان قیمت ها و کیفیت و میزان کیفیت محصول هایی که برای سقف حیاط خلوت در شیراز وجود دارد را با هم بررسی کنیم.

میزان قیمت سقف حیاط خلوت در شیراز

پوشش سقف حیاط خلوت ، بر اساس جنس کار ، نوع پروژه به لحاظ وسعت و سختی کار ، رنگ سقف حیاط خلوت و نوع طرحی که مشتری در نظر دارد می تواند رنج میزان قیمت ی گسترده ای داشته باشد.

طبق تحقیقات محلی شرکت سایه ساز سقف های حیاط خلوت در شیراز از تقریبا پنجاه هزار تومان تا تقریبا دو میلیون و پانصد هزار تومان میزان قیمت گذاری شده اند.  نوع پرداختی که مشتریان با کارفرما هم کار می کنند متفاوت است و این خود می تواند یکی از عواملی باشد که در میزان قیمت نهایی سقف حیاط خلوت تاثیر گذار باشد. بعضی از مشتریان تمام مبلغ پروژه را در همان ابتدا با کارفرما تسویه می کنند . برخی دیگر به صورت پنجاه درصد پنجاه درصد کار می کنند یعنی پنجاه درصد در ابتدا و پنجاه درصد در انتها.

برخی دیگر به صورت یک سوم یک سوم یک سوم کار می کنند و در نهایت دسته اخر مشتریان سقف حیاط خلوت تمام مبلغ را در انتهای پروژه تسویه می کنند. در این میان نقش چک و سفته در تضمین تسویه ها را نیز نباید نادیده گرفت که در میزان قیمت نهایی پروژه می توانند اثر گذار باشند.

 

میزان کیفیت محصول سقف حیاط خلوت در شیراز

برای عایق سقف حیاط خلوت مانند هر محصول دیگری علاوه بر میزان قیمت ، بحث کیفیت و میزان کیفیت محصول هم مطرح می شود. شاید با خود بگویید که کیفیت و میزان کیفیت محصول یک چیز نسبی است و شاخص مدون برای اندازه گیری کیفیت و میزان کیفیت محصول سقف حیاط خلوت وجود ندارد. حق با شماست.

اما می توان شاخص های کیفیت و میزان کیفیت محصول را کارفرما و مشتری برای خود تعیین کنند و به توافق برسند. ما در زیر لیست متداول شاخص هایی که برای کیفیت و میزان کیفیت محصول سقف حیاط خلوت در شیراز مطرح می شود را مطرح می کنیم

شاخص های کیفیت و میزان کیفیت محصول سقف حیاط خلوت در شیراز

  • ثبات رنگ
  • مقاومت فیزیکی
  • مقاومت شیمیایی
  • عایق حرارتی و مقاومت حرارتی
  • آب بندی کامل برا ممانعت از ورود نم و گرد و خاک و حشرات موذی
  • چفت شدن صحیح قالب سقف حیاط خلوت با پروژه
  • میزان گارانتی و پشتیبانی

 

نتیجه گیری برای انتخاب سقف حیاط خلوت در شیراز

در این مقاله خلاصه ای از این که چه فاکتور هایی برای انتخاب پوشش سقف حیاط خلوت در شیراز مطرح است را بیان کردیم. اما در نهایت همه چیز به خود شما باز می گردد. این که سلیقه شما در طرح سقف حیاط خلوت چیست یا این که شما میخواهید در چه مدت زمانی سقف حیاط خلوت خود را تحویل بگیرید یا این که نوع پرداخت میزان قیمت سقف حیاط خلوت شما به پیمانکار سقف حیاط خلوت چگونه است و . .. . . همگی به خود شما باز می گردد.

حسن ختام این مقاله برای سقف حیاط خلوت در شیراز این است که میزان استطاعت مالی و نحوه پرداخت میزان قیمت پروژه سقف حیاط خلوت در کنار چیزی که از سقف حیاط خلوت را به لحاظ مالی و کیفیت و میزان کیفیت محصول و طرح  و . .. . میخواهید بگذارید و بعد تصمیم گیری کنید.

طبیعتا هر چه شما با شفافیت بیشتر از چیزی که میخواهید و با چشم باز به سمت گزینش سقف حیاط خلوت بپردازید در انتها و پس از سالها که از اجرای پروژه شما بگذرد پشیمان نخواهید شد و همین موضوع سبب می شود که رضایت خوبی از سقف حیاط خلوت با کیفیت و میزان کیفیت محصول خود داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان