قیمت سقف نورگیر اقساطی

تنوع رنگ و طرح سقف حیاط خلوت
ژوئن 28, 2020
سقف نورگیر احیا کننده معماری آتریوم
آگوست 27, 2020
قیمت سقف نورگیر اقساطی

قیمت سقف نورگیر در جهان نورگیر به صورت اقساطی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. این تخفیف شامل کلیه نورگیرها بوده که به صورت اقساطی به شما عزیزان ارائه می شود. معمولا برای دریافت کامل نور خورشید از انواع نورگیرها استفاده می کنند. سقف نورگیر به صورت کاملی نور خورشید را به صورت کامل بازتاب کرده و با ایجاد سایه بانی زیبا در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه ای به حساب می آید. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی  و معماری نوین استفاده از سقف کشویی حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه در دکوراسیون داخلی منزل شما به حساب بیاید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که با آب بندی کامل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد.

سقف نورگیر هم می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا می توانید از سازه های از پیش ساخته شده این نورگیرها استفاده کنید. یکی از عوامل مهم در قیمت سقف نورگیر همین مدل انتخابی از سوی شما مشتریان است. تیم ما همچنین به شما عزیزان مشاوره رایگان داده و برای ساخت آن باید از محل مربوطه بازرسی کند تا ابعاد درستی از سقف به دست بیاید.

سقف نورگیر، بازتاب کننده عالی نور خورشید

برای سقف نورگیر از پوشش های پلی کربنات و حبابی نورگیر در انواع سایزها استفاده می شود که دارای تنوع رنگ و طرح می باشد. جهان نورگیر این نورگیر ها را با استاندارد های لازم راه اندازی کرده و سعی دارد تا بهترین نوع آن را به شما مشتریان عزیز ارائه کند. معولا دو پوشش پلی کربنات و حبابی نورگیر بیشترین کاربرد را در این زمینه دارند. در قدیم بیشتر از نورگیرهای شیشه ای استفاده می شد که کاربرد نورگیرهای پلی کربنات وحبابی را ندارند.

ورق های پلی کربنات رنگی بوده که در صنعت دارای کاربردهای زیادی می باشد. از قابلیت های مهم این ورق ها وزن سبک آن ها بوده که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این نظر نیز نسبت به نورگیرهای شیشه ای در مزت می باشند. پوشش دیگری که برای اجرای سقف نورگیر از آن استفاده می کنند، حبابی می باشد. در این پوشش از ورق های اکرلیک و پایه فایبر گلاس برای ایجاد استحکام کافی استفاده می کنند. به نورگیر های حبابی، نورگیر های کوپل نیز می گویند. سقف نورگیر جهان نورگیر در انواع شکل ها راه اندازی شده که در شرایط مختلف از خود مقاومت خوبی نشان داده و در شرایط مختلف قابل کاربری هستند. اشکال مختلفی برای اسکلت فلزی نورگیرها در نظر می گیرند که همگی دارای استانداردهای لازم می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف نورگیر در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد، زیرا هر ساختمانی می تواند مکان هایی مختلفی جهت نورگیر باشد. به این نورگیرهای حبابی، نورگیرهای کوپل می گویند که در صنعت بیشتر از این نام استفاده می کنند.

شاخص های کیفی این نورگیرها

 

  1. تنوع رنگ در حباب های نوری بالا می باشد و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود و میزان بهره وری از نورهای رنگی از بهترین سقف نورگیر استفاده کنند. سقف نورگیر همچنین به عنوان عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما زیادی محسوب می شود.

با توجه به خاصیت عایق بودن سقف این نورگیرها به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند که می توانند صدای محیط اطراف را به خوبی مهار کنند.

  1. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف نورگیر باعث می شود تا رنگ و جلای آن ها دوباره به حالت اولیه بر گردد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند.
  2. ورق های پلی کربنات استفاده شده برای پوشش سقف نورگیر مقاومت ضربه ای بالایی دارند و می توانند حدود 250 برابر شیشه از خود استحکام نشان دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان