سقف حیاط خلوت
دکوراسیون سقف حیاط خلوت
دسامبر 12, 2018
سقف حیاط خلوت پاسیو
سقف حیاط خلوت پاسیو
دسامبر 15, 2018
سقف حیاط خلوت متحرک

سقف حیاط خلوت متحرک

سقف حیاط خلوت متحرک

در این مقاله به بررسی سقف حیاط خلوت متحرک می پردازیم. ابتدا درباره ساختار و اجرای اصلی آن بحث می کنیم و سپس جزئیات اصلی آن ها را توضیح می دهیم.

بخش های اصلی سقف حیاط خلوت متحرک

 

رسیور

 

رسیور یک گیرنده می باشد. با استفاده از امواج رادیویی این کار انجام می شود. هنگامی که از طرف ریموت روی فرکانس نسبی پالسی فرستاده می شود، وظیفه ی رسیور آن است که آن را شناسایی کند. نحوه ی پاسخ به این عمل با فرمان قطع و وصل کردن می باشد.

ریموت

 

ریموت ها می توانند به دو صورت دستی و چند کاناله مورد استفاده قرار گیرند. ریموت های چند کاناله این قابلیت را دارند تا باعث باز و بسته شدن چند سقف متحرک در کنار همدیگر شوند. باز و بسته شدن پوشش سقف حیاط خلوت متحرک با استفاده از بازوهای هیرولیکی و برقی صورت می گیرد. هدایت و کنترل این عمل با استفاده از یک ریموت کنترل انجام می گیرد.

ساختار سقف حیاط خلوت متحرک

 

ساختار بیشتر سقف های متحرک حیاط خلوت به صورت ریلی و موازی می باشد. سقف در مسیر حرکت ریل ها باز و بسته می شوند. سقف حیاط خلوت متحرک را معمولا به صورت مربع و مستطیل طراحی می شود. دلیل طراحی آن ها به شکل مربع یا مستطیل، وجود ریل های موازی در ساختار آن ها می باشد.

نوع سازه به کار رفته در نورگیر سقف حیاط خلوت متحرک

 

سازه ای که در ساخت سقف حیاط خلوت از آن استفاده می شود، از جنس پروفیل آلومینیوم می باشد. پروفیل آلومینیوم در فضای باز از مقاومت بالایی برخوردار است و این قابلیت را دارد که به راحتی دچار زنگ زدگی نشود و باعث طول عمر بالای سقف های متحرک حیاط خلوت شود. برای دوام بالاتر گاهی از پودر الکترواستاتیک بر روی پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. آلومینیوم وزن پایینی دارد و این وزن پایین باعث می شود تا موتور از قدرت کمتری برای جمع کردن سقف استفاده کند و این خود باعث سرعت بالای جمع شدن سقف می شود.

 

قطعات متحرک سقف حیاط خلوت

چرخ ها و ریل جز بخش های متحرک سقف های حیاط خلوت متحرک می باشد. چرخ ها با استفاده از نیروی الکتریکی روی ریل ها به حرکت در می آید و باعث باز و بسته شدن سقف حیاط خلوت می شود.

چرخ های سقف حیاط خلوت متحرک

چرخ های استفاده شده در این سقف ها از مواد تفلون آمید ساخته شده است. تفلون آمید از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. استفاده از این مواد در چرخ های این سقف ها باعث شده است تا حرکت آن ها روی ریل ها روان و با صدای کم انجام گیرد. سیستم های محرکه استفاده شده در این سقف ها از تمامی استاندارد ها برخوردار است. این سیستم ها به گونه ای هستند که می توانند به سیستم های هوشمند هم متصل شوند.

استفاده از پوشش پلی کربنات سقف حیاط خلوت متحرک

 

سقف های متحرک حیاط خلوت می توانند با پوشش پلی کربنات پیاده سازی شوند. ورق های پلی کربنات به آسانی بر روی سازه ی فلزی این سقف های متحرک پیاده سازی می شوند و قیمت آن هم بسیار مناسب و درخور رضایت مشتریان است. شرکت سایه سقف حیاط خلوت متحرک را با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می کند.

 

نتیجه گیری از سقف حیاط خلوت متحرک

 

سقف حیاط خلوت متحرک یکی از زیر مجموعه های سقف نورگیر حیاط خلوت می باشد که توسط شرکت سایه ساز ارائه می شود. سقف حیاط خلوت محصولات گوناگون دیگری را نیز دارد که سبب می شود شما درباره آن ها بیشتر بدانید. اگر سوال ، انتقاد یا پیشنهادی دارید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان