سقف نورگیر احیا کننده معماری آتریوم

قیمت سقف نورگیر اقساطی
قیمت سقف نورگیر اقساطی
ژوئن 28, 2020
سقف استخر
سقف استخر
دسامبر 13, 2021

سقف نورگیر احیا کننده معماری آتریوم

 

استفاده از سقف نورگیر می تواند باعث احیاکننده مسئله آتریوم در خانه ها باشد. قیمت نورگیرهای سقفی جهان نورگیر از جمله سقف نورگیر و سقف حیاط خلوت بالا نبوده و با بهترین قیمت در انواع طرح ها به شما مشتریان فروخته می شود. تخفیفی ویژه برای نوگیرهای سقفی در نظر گرفته می شود. این تخفیف شامل کلیه نورگیرها بوده که به صورت اقساطی به شما عزیزان عرضه می گردد. معمولا برای دریافت کامل نور خورشید از انواع نورگیرها استفاده می کنند. سقف نورگیر جهان نورگیر به صورت کاملی نور خورشید را به صورت کامل بازتاب کرده و با ایجاد سایه بانی زیبا در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه ای به حساب می آید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که با آب بندی کامل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد. . با پیشرفت صنعت ساختمان سازی  و معماری نوین استفاده از سقف کشویی حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه در دکوراسیون داخلی منزل شما به حساب بیاید. سقف نورگیر هم می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا هم می تواند در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار گیرد. یکی از عوامل مهم در قیمت سقف نورگیر همین مدل انتخابی از سوی شما مشتریان است. تیم ما همچنین به شما عزیزان مشاوره رایگان داده و برای ساخت آن باید از محل مربوطه بازرسی کند تا ابعاد درستی از سقف به دست بیاید.

سقف نورگیر در انواع پوشش های پلی کربنات و حبابی

 

علاوه بر پوشش های شیشه ای از انواع پوشش های دیگر برای راه اندازی سقف نورگیر استفاده می کنند. این پوشش ها به صورت پلی کربنات و حبابی نورگیر در انواع سایزها و طرح ها می باشد. جهان نورگیر این نورگیر ها را با استاندارد های لازم راه اندازی کرده و سعی دارد تا بهترین نوع آن را به شما مشتریان عزیز ارائه کند. معولا دو پوشش پلی کربنات و حبابی نورگیر بیشترین کاربرد را در این زمینه دارند. در قدیم بیشتر از نورگیرهای شیشه ای استفاده می شد که کاربرد نورگیرهای پلی کربنات وحبابی را ندارند. به نورگیر های حبابی، نورگیر های کوپل نیز می گویند. سقف نورگیر جهان نورگیر در انواع شکل ها راه اندازی شده که در شرایط مختلف از خود مقاومت خوبی نشان داده و در شرایط مختلف قابل کاربری هستند. اشکال مختلفی برای اسکلت فلزی نورگیرها در نظر می گیرند که همگی دارای استانداردهای لازم می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف نورگیر در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد، زیرا هر ساختمانی می تواند مکان هایی مختلفی جهت نورگیر باشد. به این نورگیرهای حبابی، نورگیرهای کوپل می گویند که در صنعت بیشتر از این نام استفاده می کنند.

کیفیت نورگیرهای ما

 

حباب های نوری استفاده شده برای پوشش سقف نوگیر دارای تنوع رنگ زیادی می باشد و با بهترین قیمت و کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.  و  مشتریان می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود و میزان بهره وری از نورهای رنگی از بهترین سقف نورگیر استفاده کنند. سقف نورگیر همچنین به عنوان عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما زیادی محسوب می شود. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف نورگیر باعث می شود تا رنگ و جلای آن ها دوباره به حالت اولیه بر گردد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند. نورگیرهای سقفی هم عایق رطوبتی مناسبی به شمار می روند و هم عایق مناسب  صوت محسوب می شوند. ورق های پلی کربنات استفاده شده برای پوشش سقف نورگیر مقاومت ضربه ای بالایی دارند و می توانند حدود 250 برابر شیشه از خود استحکام نشان دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان