نصاب سقف ویلا
نصاب سقف ویلا
آوریل 22, 2019
بهترین سقف ویلا
بهترین سقف ویلا
آوریل 25, 2019

سقف کاذب پی وی سی

در این مقاله می خواهیم کمی درباره سقف کاذب پی وی سی و کاربرد این سقف های کاذب توضیح دهیم. همانطور که می دانیم سقف های کاذب در ابعاد و جنس های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می شوند. سقف های کاذب پی وی سی علاوه بر انعطاف پذیری خوبی که دارند برای مصارف مختلفی استفاده می شوند.

جنس سقف کاذب پی وی سی

سقف های کاذب پی وی سی از جنس پلی‌وینیل کلراید می باشند و علت نام گذاری پی وی سی نیز مخفف همین کلمه می باشد. از آن جایی که کشور ما در صنعت پتروشیمی از جایگاه بسیار خوبی مخصوصا در منطقه برخوردار است برای همین موضوع تولید سقف کاذب پی وی سی در ایران به صورت بسیار گسترده انجام می شود.

در واقع نه تنها در سقف کاذب ، بلکه در بسیاری از مصالح دیگری مانند گچ و چوب و سیمان و . . . . پی وی سی می تواند جایگزین مناسبی باشد. علت آن نیز این است که این ماده علاوه بر سبکی خوبی که دارد ، از قیمت به مراتب پایین تر از اجناس دیگر برخوردار است و همین موضوع سبب محبوبیت این ماده در صنایع ایران شده است.

مزیت سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی علاوه بر محبوبیت  و برندی که در سقف های کاذب دارد ، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است همین عامل بزرگترین مزیت سقف کاذب پی وی سی می باشد. علاوه بر قیمت ، سقف کاذب پی وی سی از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است که این موضوع در بحث ساخت انواع سقف کاذب می تواند بسیار به سازندگان ساختمانی کمک کند.

علاوه بر دو مزیت یاد شده در نوشتار قبل ، این نوع از سقف های کاذب از طول عمر و ثبات رنگ و استحکام بالا نیز برخوردار هستند که تمامی این موارد را می توان گفت مدیون جنس پی وی سی به کار رفته در سقف کاذب می باشد.

در بسیاری از موارد می توان سقف های کاذب پی وی سی را به عنوان انتخاب اول در انتخاب بین انواع سقف کاذب قرار داد. به علاوه این که این نوع از سقف های کاذب را می توان به صورت چند لایه مورد استفاده قرار داد که این موضوع سبب می شود استحکام سقف کاذب ساخته شده بسیار بالاتر رود. از طرفی هزینه این چند لایه کردن به مراتب پایین تر از مواردی که بخواهید از مصالح استفاده کنید خواهد بود.

سقف کاذب پی وی سی سایه ساز

شرکت سایه ساز با بیش از دو دهه تجربه در تولید و نصب انواع سقف کاذب پی وی سی آمادگی این را دارد که بتواند در طرح های مختلف در ساختمان های اداری تجاری و مسکونی ، با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و پشتیبانی بلند مدت ، سقف کاذب مربوطه را پیاده سازی کند. البته محصولات شرکت سایه ساز در پیاده سازی سقف کاذب تنها مربوط به سقف کاذب پی وی سی نمی شود و محصولات زیادی را در این زمینه پوشش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطالب دیگر ما را درباره سقف کاذب مطالعه فرمایید و یا با متخصصین ما در این حوزه تماس حاصل کنید که در اسرع وقت پاسخگویی سوالات شما باشند و در صورتی که ابهامی دارید ابهام شما را درباره سقف کاذب درباره قیمت و طرح و . . . . برطرف نمایند. نمونه کارهای متفاوتی که ما اجرا کردیم گویای توانایی ما و رضایت مشتریانی است که در این سالها افتخار همکاری با آن ها را داشته ایم و از این رو این ادعا را می کنیم که هر طرحی که شما مد نظر داشته باشید را به بهترین نحو ممکن توانایی پیاده سازی آن را خواهیم داشت. منتظر صدای گرم شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان