نورگیر حبابی
قیمت سقف نورگیر
اکتبر 7, 2018
نورگیر حبابی
سقف نورگیر حبابی
اکتبر 13, 2018
نورگیر پلی کربنات

نورگیر پلی کربنات

کاربرد های ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات ، یک پلاستیک شفافی که در برابر گرما و ضربه بسیار مقاومت می کند. میزان دمایی که این ماده می تواند تحمل کند تا 130 درجه سانتی گراد می باشد. هم چنین این ماده عایق الکتریکی مناسبی است. چگالی این ماده برابر 2.3 می باشد . یکی دیگر از قابلیت های این ماده عدم تغیر رنگ آن در برابر حوادث مختلف است مانند گرمای خفیف ، مایعاتی چون چای و قهوه و آب میوه می باشد .

هم چنین این ماده در قطر های بالا خاصیت ضد گلوله پیدا می کند که می توان از آن برای ضد گلوله کردن مکان های امنیتی و سالن های نمایش استفاده کرد. قابلیت های استثنایی این ماده سبب شده است تا انتخاب مناسبی برای سقف های نورگیر باشد.

کاربرد ورق پلی کربنات

این ماده به سبب ویژگی های خارق العاده ای که دارد کاربرد های گوناگونی را می تواند داشته باشد. از این ورق می توان به جای شیشه های رنگی در مراکز خرید بزرگ و استفاده از آن در نمای آسمان خراش ها و برج ها استفاده نمود. هم چنین یکی دیگر از کاربردی های آن استفاده از آن برای سقف پارکینگ است.

یکی دیگر از کاربرد های این ورق استفاده از آن در مکان هایی است که نیاز به مراقبت امنیتی دارند زیرا زمانی که این ماده صخامت بالایی پیدا می کند خاصیت ضد گلوله بودن را به خود می گیرد که میتوان از آن در مکان هایی مانند طلافروشی و سالن کنفرانس و . . . . استفاده نمود.

نتیجه گیری

ورق های پلی کربنات به سبب ویژگی های مناسبی که دارند کاربرد های گوناگونی را در صنایع مختلف دارا می باشند. استفاده از این ورق ها برای سقف نورگیر پارکینگ ، سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو و فضاهای همکف و هم چنین استفاده از آن در مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند ضرورت دارد. این ماده اگر به درستی آب بندی شود نیز می تواند به عنوان یک پوشش آب بند مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان