سقف روی حیاط خلوت
سقف روی حیاط خلوت
دسامبر 15, 2018
سقف حیاط خلوت
قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات
دسامبر 15, 2018
خدمات سقف حیاط خلوت

خدمات سقف حیاط خلوت

خدمات سقف حیاط خلوت

شرکت سایه ساز با دو دهه تجربه کاری سعی کرده است در ساخت و خدمات سقف حیاط خلوت تمامی استاندارد های لازم را در نظر بگیرید و محصولی با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه کند. این شرکت در اجرای پوشش  خدمات سقف حیاط خلوت و پاسیو از پوشش های پلی کربنات و حبابی نورگیر استفاده می کند. ورق های پلی کربنات به دلیل کاربرد های فروانی که در صنعت دارد، در ساخت و خدمات سقف حیاط خلوت از آن استفاده می شود. سختی این ورق ها بسیار بالا و به راحتی دچار شکست نمی شوند و دوام بالایی دارند و با نشستن انواع سازه های فلزی روی آن ها دچار فرسایش نمی شوند. این ورق ها در انواع رنگ های مختلف موجود می باشند و از ورق های شفاف پلی کربنات برای نورگیری بهتر در ساخت سقف استفاده می کنند. در دکوراسیون داخلی یکی از فاکتور ها استفاده از یک نورگیر مناسب می باشد. برای زیبایی فضای پاسیو استفاده از سقف های حبابی نورگیر ارجحیت دارد ولی از نظر قیمت سقف های پلی کربنات بهتر می باشد. هر دو پوشش حبابی نورگیر و پلی کربنات نسبت به شیشه بهتر می باشند. در قدیم بیشتر از پوشش های شیشه ای استفاده می شد.

ورق های پلی کربنات در اجرای این سقف ها

ورق های پلی کربنات به نحوی هستند که به راحتی روی هر سازه و مصالحی پیاده سازی می شوند، بنابراین در صنایع مختلف کاربرد دارند. رزین پلی کربنات توسط فردی در کارخانه ژنرال الکتریک ساخته وتهیه شد. ساختار ورق های پلی کربنات بسیار متنوع می باشد. یک لایه ی ضد اشعه فرابنفش در این ورق ها تعبیه می شود این اشعه سرطان زا بوده و وقتی از ورق های پلی کربنات در ساخت استفاده می شود، باعث جلوگیری از ورود این اشعه به فضای زیرین سقف می شود. وزن این ورق بسیار سبک و هنگام اجرای سقف حیاط خلوت به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. در مقابل ضربه از خود مقاومت نشان می هند. در برابر عوامل جوی مانند برف و باران هم مقاوم و دچار فرسایش نمی شود. به دلیل سختی زیاد ورق های پلی کربنات به راحتی نمی شکنند. استفاده از این ورق ها در سقف حیاط گزینه ی مناسبی برای فضاهایی مانند پاسیو می باشد.

استفاده از پایه فایبرگلاس در پوشش خدمات سقف حیاط خلوت

فایبرگلاس به دلیل آن که از مواد نفتی و پشم شیشه درست می شود، دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد برای همین به راحتی دچار خمیدگی و شکست نمی شوند و مناسب است تا از آن در احداث سقف استفاده شود. برای دیواره های مخازن بزرگ از فایبرگلاس استفاده می کنند، دلیل استفاده از آن این است که جلوی پوسیدگی را می گیرند و این دلیل مهمی دیگری است تا از آن در ساخت سقف حیاط خلوت استفاده شود. فایبرگلاس هم مانند ورق های پلی کربنات دارای استحکام بالا و وزن سبکی هستند.

پلی کربنات و حبابی نورگیر، هردو مناسب برای اجرای سقف

 

هر دو پوشش برای فضای پاسیو و  خدمات حیاط خلوت مناسب می باشند. امنیت این سقف های نورگیر بسیار بالا می باشد و مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب های احتمالی دارند. این سقف های نورگیر بهتر است در اندازه ای مناسب در فضایی مناسب در داخل و یا خارج ساختمان برای تمامی افراد ساختمان در نظر گرفته شود. با پیشرفت صنعت ساخت و معماری طرح های زیبایی از این سقف های نورگیر در دکوراسیون داخلی اجرا و پیاده سازی می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان