سقف حیاط خلوت در ارومیه

سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در گیلان
دسامبر 12, 2018
سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در قهدریجان
دسامبر 12, 2018
سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت در ارومیه

سقف حیاط خلوت در ارومیه به عنوان یکی از  سقف نورگیر محسوب می شود که در فضاهای پاسیو و طبقات هم کف استفاده می شود.  سقف حیاط خلوت به لحاظ پرایس و کیفیت و میزان بهره وری محصول از رنج های مختلفی تشکیل شده است. در این مقاله سعی داریم پرایس ها و کیفیت و میزان بهره وری محصول هایی که برای سقف حیاط خلوت در ارومیه وجود دارد را با هم بررسی کنیم.

پرایس سقف حیاط خلوت در ارومیه

پوشش سقف حیاط خلوت ، بر اساس جنس کار ، نوع پروژه به لحاظ وسعت و سختی کار ، رنگ سقف حیاط خلوت  و نوع طرحی که مشتری در نظر دارد می تواند رنج پرایس ی گسترده ای داشته باشد.

طبق تحقیقات محلی شرکت سایه ساز سقف های حیاط خلوت در ارومیه از تقریبا پنجاه هزار تومان تا تقریبا دو میلیون و پانصد هزار تومان پرایس گذاری شده اند.  نوع پرداختی که مشتریان با کارفرما هم کار می کنند متفاوت است و این خود می تواند یکی از عواملی باشد که در پرایس نهایی سقف حیاط خلوت تاثیر گذار باشد. بعضی از مشتریان تمام مبلغ پروژه را در همان ابتدا با کارفرما تسویه می کنند . برخی دیگر به صورت پنجاه درصد پنجاه درصد کار می کنند یعنی پنجاه درصد در ابتدا و پنجاه درصد در انتها.

برخی دیگر به صورت یک سوم یک سوم یک سوم کار می کنند و در نهایت دسته اخر مشتریان سقف حیاط خلوت تمام مبلغ را در انتهای پروژه تسویه می کنند. در این میان نقش چک و سفته در تضمین تسویه ها را نیز نباید نادیده گرفت که در پرایس نهایی پروژه می توانند اثر گذار باشند.

میزان بهره وری سقف حیاط خلوت در ارومیه

برای عایق سقف حیاط خلوت مانند هر محصول دیگری علاوه بر پرایس ، بحث میزان بهره وری محصول هم مطرح می شود. شاید با خود بگویید که میزان بهره وری محصول یک چیز نسبی است و فاکتور مدون برای اندازه گیری میزان بهره وری  سقف حیاط خلوت وجود ندارد. حق با شماست.

اما می توان فاکتور های میزان بهره وری محصول را کارفرما و مشتری برای خود تعیین کنند و به توافق برسند. ما در زیر لیست متداول فاکتور هایی که برای میزان بهره وری  سقف حیاط خلوت در ارومیه مطرح می شود را مطرح می کنیم

فاکتور های میزان بهره وری سقف حیاط خلوت در ارومیه

  • ثبات رنگ
  • مقاومت فیزیکی
  • مقاومت شیمیایی
  • عایق حرارتی و مقاومت حرارتی
  • آب بندی کامل برا ممانعت از ورود نم و گرد و خاک و حشرات موذی
  • چفت شدن صحیح قالب سقف حیاط خلوت با پروژه
  • میزان گارانتی و پشتیبانی

نتیجه گیری برای انتخاب سقف حیاط خلوت در ارومیه

در این مقاله خلاصه ای از این که چه فاکتور هایی برای انتخاب پوشش سقف حیاط خلوت در ارومیه مطرح است را بیان کردیم. اما در نهایت همه چیز به خود شما باز می گردد. این که سلیقه شما در طرح سقف حیاط خلوت چیست یا این که شما میخواهید در چه مدت زمانی سقف حیاط خلوت خود را تحویل بگیرید یا این که نوع پرداخت پرایس سقف حیاط خلوت شما به پیمانکار سقف حیاط خلوت چگونه است و . .. . . همگی به خود شما باز می گردد.

حسن ختام این مقاله برای سقف حیاط خلوت در ارومیه این است که میزان استطاعت مالی و نحوه پرداخت پرایس پروژه سقف حیاط خلوت در کنار چیزی که از سقف حیاط خلوت را به لحاظ مالی و میزان بهره وری محصول و طرح  و . .. . میخواهید بگذارید و بعد تصمیم گیری کنید.

طبیعتا هر چه شما با شفافیت بیشتر از چیزی که میخواهید و با چشم باز به سمت گزینش سقف حیاط خلوت بپردازید در انتها و پس از سالها که از اجرای پروژه شما بگذرد پشیمان نخواهید شد و همین موضوع سبب می شود که رضایت خوبی از سقف حیاط خلوت با میزان بهره وری محصول خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان