سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در کرج
دسامبر 11, 2018
سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت در تبریز
دسامبر 11, 2018
سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت در اصفهان

سقف حیاط خلوت در اصفهان به عنوان یکی از محصول های سقف نورگیر محسوب می شود که در فضاهای سقف پاسیو و طبقات هم کف استفاده می شود. سقف حیاط خلوت به لحاظ قیمت های  و کیفیت و کارکرد از رنج های مختلفی تشکیل شده است. در این مقاله سعی داریم قیمت ها و کیفیت و کارکردهایی که برای سقف حیاط خلوت در اصفهان وجود دارد را با هم بررسی کنیم.

قیمت های  سقف حیاط خلوت در اصفهان

پوشش سقف حیاط خلوت ، بر اساس جنس کار ، نوع پروژه به لحاظ وسعت و سختی کار ، رنگ سقف حیاط خلوت و نوع طرحی که مشتری در نظر دارد می تواند رنج قیمت های گسترده ای داشته باشد.

طبق تحقیقات محلی شرکت سایه ساز سقف های حیاط خلوت در اصفهان از تقریبا پنجاه هزار تومان تا تقریبا دو میلیون و پانصد هزار تومان قیمت های  گذاری شده اند.  نوع پرداختی که مشتریان با کارفرما هم کار می کنند متفاوت است و این خود می تواند یکی از عواملی باشد که در قیمت های نهایی سقف حیاط خلوت تاثیر گذار باشد. بعضی از مشتریان تمام مبلغ پروژه را در همان ابتدا با کارفرما تسویه می کنند . برخی دیگر به صورت پنجاه درصد پنجاه درصد کار می کنند یعنی پنجاه درصد در ابتدا و پنجاه درصد در انتها.

برخی دیگر به صورت یک سوم یک سوم یک سوم کار می کنند و در نهایت دسته اخر مشتریان سقف حیاط خلوت تمام مبلغ را در انتهای پروژه تسویه می کنند. در این میان نقش چک و سفته در تضمین تسویه ها را نیز نباید نادیده گرفت که در قیمت های  نهایی پروژه می توانند اثر گذار باشند.

 

کیفیت و کارکرد سقف حیاط خلوت در اصفهان

برای عایق سقف حیاط خلوت مانند هر محصول دیگری علاوه بر قیمت های  ، بحث کیفیت و کارکردهم مطرح می شود. شاید با خود بگویید که کیفیت و کارکردیک چیز نسبی است و شاخص مدون برای اندازه گیری کیفیت و کارکرد سقف حیاط خلوت وجود ندارد. حق با شمای مشتریست.

اما می توان شاخص های کیفیت و کارکرد را کارفرما و مشتری برای خود تعیین کنند و به توافق برسند. ما در زیر لیست متداول شاخص هایی که برای کیفیت و کارکرد سقف حیاط خلوت در اصفهان مطرح می شود را مطرح می کنیم

شاخص های کیفیت و کارکرد سقف حیاط خلوت در اصفهان

  • ثبات رنگ
  • مقاومت فیزیکی
  • مقاومت شیمیایی
  • عایق حرارتی و مقاومت حرارتی
  • آب بندی کامل برا ممانعت از ورود نم و گرد و خاک و حشرات موذی
  • چفت شدن صحیح قالب سقف حیاط خلوت با پروژه
  • میزان گارانتی و پشتیبانی

 

نتیجه گیری برای انتخاب سقف حیاط خلوت در اصفهان

در این مقاله خلاصه ای از این که چه فاکتور هایی برای انتخاب پوشش سقف حیاط خلوت در اصفهان مطرح است را بیان کردیم. اما در نهایت همه چیز به خود شمای مشتریی مشتری باز می گردد. این که سلیقه شمای مشتریی مشتری در طرح سقف حیاط خلوت چیست یا این که شمای مشتریی مشتری میخواهید در چه مدت زمانی سقف حیاط خلوت خود را تحویل بگیرید یا این که نوع پرداخت قیمت های  سقف حیاط خلوت شمای مشتریی مشتری به پیمانکار سقف حیاط خلوت چگونه است و . .. . . همگی به خود شمای مشتریی مشتری باز می گردد.

حسن ختام این مقاله برای سقف حیاط خلوت در اصفهان این است که میزان استطاعت مالی و نحوه پرداخت قیمت های  پروژه سقف حیاط خلوت در کنار چیزی که از سقف حیاط خلوت را به لحاظ مالی و کیفیت و کارکردو طرح  و . .. . میخواهید بگذارید و بعد تصمیم گیری کنید.

طبیعتا هر چه شمای مشتریی مشتری با شفافیت بیشتر از چیزی که میخواهید و با چشم باز به سمت گزینش سقف حیاط خلوت بپردازید در انتها و پس از سالها که از اجرای پروژه شمای مشتریی مشتری بگذرد پشیمان نخواهید شد و همین موضوع سبب می شود که رضایت خوبی از سقف حیاط خلوت با کیفیت و کارکرد خود داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان